X
تبلیغات
نشاط جنسی - تکنيک کِگِل

نشاط جنسی

شیوهای نوین برای بهتر زیستن

تکنيک کِگِل

اين تکنيک توسط دکتر آرنولد کِگِل برای کمک به بهبود وضعيت جسمانی زنان پس از زايمان ارائه شد و هدف از انجام آن تقويت عضلات لگنی در خانم‎ها و در نتيجه بند آوردن خونريزی پس از زايمان بود. دکتر کگل بعدها دريافت که انجام اين نرمش‎ها به افزايش لذت جنسی هم کمک می‎کند. تنوع اين حرکات زياد است اما ريشه‎ی همگی آن‎ها يکی است.
برای مردان و زنان:

خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسيله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنيد و بعد دوباره رها کنيد.
عضلات لگن را منقبض کرده، به مدت يک ثانيه نگه داريد و رها کنيد. اين حرکت را روزی سه بار و هربار ده مرتبه انجام دهيد.
به‎تدريج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بيست دفعه در روز برسانيد.
برای تنوع در انجام اين تمرين‎ها مدت نگاه داشتن انقباض را به سه ثانيه افزايش دهيد و بعد عضلات را رها کنيد.
شما می‎توانيد مخلوطی از تمرين‎ها را انجام دهيد (يکبار دفعات را طولانی و کوتاه کنيد و بار بعد تعداد انقباضات را).

در هر حالتی اينکار را انجام دهيد: حتی هنگامی‎که پشت کامپيوتر هستيد، وقتی کتاب می‎خوانيد يا با تلفن صحبت می‎کنيد.
در هنگام نزديکی انقباض عضلات لگنی موجب ايجاد لذت برای شما و شريک جنسی‎تان خواهد بود.
تکنيک کگل را حداقل برای شش هفته انجام دهيد. نتيجه يکباره حاصل نمی‎شود اما تدريجاً تفاوت را متوجه خواهيد شد.
برخی پزشکان معتقدند زنان باردار بايد تعداد تمرينات خود را صد بار بيشتر از افراد عادی انجام دهند
تا آمادگی لازم را برای انجام زايمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند.
در آقايات انجام مرتب اين تمرين ها به بر طرف شدن انزال زودرس و کيفيت نعوظ کمک بسياری ميکند.


+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و ششم شهریور 1388ساعت 1:28  توسط سعید  |